Opereras imorgon

Hello!
Allt bra! Ok här. Stort Grattis till Loreen för vinsten igår! :) nästa år håller vi i det och hur coolt är inte det?!

Imorgon opereras jag. För nageltrång, så så himla farligt är det ju inte. För några år sedan drabbades jag av nageltrång och då fick jag gå på penicillin och sen slapp jag det i nästan två år. För några veckor sedan dansade jag salsa och min partner ( eller flera av mina danspartners som jag hade den lektionen) klev på min tå och halva tån gick av. Höger stor tå nagel växte ut som vanligt men med vänster hade jag inte lika stor tur med. I och med att det är den jag hart problem med innan så ligger det "i" så att säga. Men det ska bli skönt att slippa det i framtiden sen i alla fall för nu gör det bara för ont.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0