Godmorgon!

Morgon morgon!
 
Vaknade för någon timme sen och idag har jag B här på förmiddagen. Vi ska försöka ta oss till biblioteket för att hyra lite böcker och filmer. Har blivit som en litentisdagsgrej att gå till bibblan. 
Vid lunch hämtar jag upp L och senare i eftermiddag tänkte jag ta de till en park som ligger på kullarna här. 
 
Jag har hhaft en förkylning nu i tre veckor och jag börjar störa mig på att den inte ger sig. Två veckor innan jag åkte hit drabbades hela familjen av något virus. Mamma, pappa och jag stack till läkaren. Pappa fick antibitoika och jag fick en liten infektion i kroppen så jag fick också antibiotika. Mamma klarade sig. Vart fall, jag gick dit mest för att vara på den säkra sidan. 
L var förkyld för någon vecka sen och jag tror han har smittat mig... Jaja. Jag får ge mig tiden i helgen att bli frisk.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0