Fullspäckad dag

En fullspäckad dag idag! 
 
En massa klasser med CPR (HLR), First Aid och annat viktigt. Behavior and Discipline var också på schemat.
 
Efter det stack vi in till NYC för att gå runt och shoppa på Times Square, gå in på Empire State Building och besöka central Park. 
Nu är klockan tio på kvällen och jag kom precis innanför dörren - inga bilder! Det är en stressig dag imorgon eftersom vi åker till våra familjer! Wakeup call klockan sex och sen är det klasser fram till 11 för att sen åka direkt till flygplatsen. 
 
Jag är ganska förväntansfull, pirrig men ändå sjukt illamående för morgondagen. Jag menar, det är en dag man pratat om så länge! Jag är redan väldigt nervös men jag kommer ta det lite mer som det kommer. 
 
De första dagarna i San Mateo kommer jag förmodligen inte sitta så mycket vid datorn då jag har mycket att vänja mig vid, ta in inofrmation och komma in i rutinerna. Men om jag får möjlighet kommer jag definitvt kika in med både inlägg och bilder! 
 
puuuss!
 
Solnedgång i somras vid sommarhuset


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0