Bättre

Hoppas allt är bra med er. Mig är det bättre. Jag mår bättre, förkylningen är påväg bort. Vilket känns himla skönt!
Sen är det mycket som händer med mig just nu. Som person. Jag kommer hålla det utanför bloggen. Men det jag kan säga är att jag är trött på allt skitsnack. Och helt ärligt talat. Jag bryr mig inte. För jag är stark. Stark.
För att låta lite roligare kan jag säga att jag var i plugget idag. Eller, var och var. Jag var där på biologi lektionen eftersom jag hade frågor om provet till imorgon. Åt lite lunch i skolan för att sen åka hem och vila. Jag behöver vila nu så jag inte kör slut på mig. Vill inte riskera att gå till skolan halvt frisk för att sedan bli sjuk igen. Det pallar jag verkligen inte. Så nu är jag hemma och vilar. Ska lägga mig tidigt ikväll efter en massa biologiplugg så får jag hålla tummarna på att jag är bättre imorgon.
Nu ska jag göra chokladbollar som jag kan mumsa på medan jag pluggar.
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0