Statistik

Hej Bloggen!
Allt bra? Jodå, här är det ok. Blev inget med Maribel idag eftersom hon ligger hemma sjuk den stackaren. krya på dig söta! <3
Annars så ska jag spendera kvällen med mina föräldrar. Bror är och spelar hockey ikväll så han kommer inte hem förrän sent.
Köpte precis hem sushi också som vi ska äta till "förrätt", och sen lär det bli nån god köttbit till middag.
Sen måste jag bara tillägga att min statistik har höjts! Och det gillas mycket! Det är ju ni som får mig att forstätta skriva och blogga mer. Självklart är bloggen lite som en dagbok för mig. Här kikar jag in och lämnar it det jag har i skallen, lite som om jag behöver släppa det som tynger ner mina axlar. Men självklart är det mycket jag inte skriver om här. Som många andra bloggare säger: Ni läser min blogg, inte mitt liv.
Men här brukar jag ju också ibland slänga upp några dikter eller likande som kanske ibland kan spegla hur jag mår. För detta är ett ställe, förutom dansen, där jag kan släppa ut allt. Inte allt, men ibland en hel del.
Men för att komma tillbaka till statistiken! Nu när jag ser att ni är en del som läser min blogg hade de ju varit super om ni slänger in några kommentarer också! Bli superglad då!
Nu ska jag fortsätta chilla här hemma så hörs vi senare ikväll. Puss puss! :)
Slänger upp en jääääääääätte gamal bild på mig som togs innan jag skulel till balen i slutet av nian.
Egentligen, sjukt vad jag har förändrats.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0