Försvarets hudsalva

Hej! allt bra? (haha, börjar alltid första inlägg med en fråga om allt är bra...)
Mig är det super! Vaknade vid nio imorse pga någon konstig anledning... hade svårt att sova inatt... 
How ever, mami och jag träffades vid halv ett på mitt favoritställe för lunch. Ett litet hål i väggen är det, BULJONG heter stället och de har verkligen supergoda soppor för super bra pris! Och jag är kräsen när det gäller mat, det ska ni veta. Om det är t.ex tomatsoppa med räkor, då får man verkligen en stor bunt räkor. Super bra och super gott som sagt!
Vi tog också en liten runda på stan för shopping inför min show, men har svårt att hitta det jag letar efter.
Stack in på apoteket och köpte försvarets hudsalva. Mycket bättre än lypsyl! Lypsyl innehåller tydligen ett ämne som torkar ut läpparna. Jag har ganska känsliga läppar så när de väl har blivit torra så kan de ta ett tag innan de blir ''vanliga'' igen. Rekomenderar försvarets hudsalva för de som vill ha lena läppar! :)
Slänger upp två bilder tagna alldels nyss... Blev en lätt make up idag... mascara och puder.
Okej, den sista blev urdålig men vem pallar bry sig?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0