2 år gumman

(OBS! Detta inlägg skulle kommi tupp igår men hade problem med bloggen...)
Idag blir du två år gumman. Tänk så snabbt tiden går. Helt sjukt. 
Jag tackar mamma och pappa varje dag för att vi skffade dig. Du har inte bara förändrat mig, utan hela familjen. Vi har blivit mycket mer sammansvetsade, trygga och lugna.
Men när jag säger att du har förändrat mig så menar jag det verkligen. Men jag kan inte heller beskriva på vilket sätt.
Du har alltid funnits där liksom. När man har haft en tuff dag i skolan så kommer man hem till dig som har en jätte viftande svans. 
Men när jag haft det som tuffast, när jag varit som mest ledsen och sårad så har du altid gjort mig glad. För du är alltid glad. Du sviker en aldrig utan finns alltid där. Glad. Tacksam. Och man får så himla mycket tillbaka från dig. Så mycket kärlek. 
Det bästa med dig är att du alltid är glad och att du alltid gör mig glad. Jag har skrattat så otroligt mycket när du har varit i närheten och skrattar fortfarande när du är i närheten. Det finns så mycket jag kan säga om dig men det skulle ta alldeles för lång tid att skriva. Men det är också svårt att säga hur mycket du betyder för du betyder så jäkla mycket.
Älskar dig Kelly!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0