Kommer alltid att älska dig

Efter två år har Filip och jag gått skilda vägar. Det är nog bäst såhär...
Jag älskar dig och kommer alltid att göra på ett eller annat vis. Du fick mig att acceptera mg själv, att förstå att jag är fin som jag är.
Jag kommer aldrig mer få se dig skratta, aldrig mer höra ditt skratt. Jag kommer aldrig mer att få hålla om dina varma stora händer, aldrig få lägga mitt huvud på ditt bröst och höra ditt hjärta dunka. Mitt hjärta dunkade för dig. Jag kommer aldrig mer att bli kramad av dig. Jag kommer aldrig mer få kyssa dig, känna dina läppar mot mina.
Men värst av allt. Jag kommer aldirg mer att få träffa dig.
Detta kommer ta tid att komma över, men med hjälp av mina närmsta och kärlek från mig familj så kommer jag klara detta. Även om det kommer ta sin tid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0