Old Naples - Halloween

Första dagen (tror jag det var) i Naples så stack jag och familjen för att köpa nödvändiga saker så vi åkte till et mall. Det börjades ju förbereda inför Halloween där då, men jag fattade nog inte riktigt hur stort det var. Jag var tvungen att uppleva det för att inse så stort det faktiskt är.
Vi kom dit i alla fall och vart vi är gick så vart de utklädda små ungar (och gamlingar!) överallt! Utklädda till Toy Story, maträtter, Trassel you name it!
Det var en otrolig upplevelse. Verkligen.
Någon dag senare skulle familjen och jag käka middag och såg på en skylt i Old Naples att det skulle vara en ''fest'' för de små med utklädnad och allt. Vi ville ju självklart se detta men vi fattade nog aldrig hur speciellt det var. Askul med andra ord! Riktigt jäkla kul var det och jag är verkligen glad över att vi tog och den timmen med att gå runt där och titta på allt. Och gissa vad? Jag såg en puma! EN PUMA!!!!! Så sjuuuuuuukt vacker den var! Gosh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0