Fysik

Hej alla!
Här i Miami är det super! Varmt, soligt och coolt! Förra gången vi var här, i februari, så var fullt med människor. Just då var det både båt och hälso-mässa här. Nu slipper man vara stressad när man går på gatorna!
Nästa vecka har jag fysikprov. Och jag är så jävla förbannad på det. Tack och lov är det bara två nya kapitel, men ändå! Hur kan man vara så dum att lägga ett fysikprov precis efter lovet, då alla reser iväg under lovet och inte kommer tillbringa sin tid framför boken *host host jag*. Jag har läst lite, och ska vart fall försöka läsa alla 7 kapitel minst två gånger innan vi sätter och på planet sent fredag kväll. Jag ska försöka räkna 2-3 timmar på planet, men det är också viktigt att jag sover så mycket som möjligt på planet så jag inte får problem med sömnen när jag kommer hem till Sverige. Det ska bli så jäkla skönt att få detta fysikprov gjort! Nog om det!
Lägger upp inlägg med olika ''kategorier'' så fort som möjligt! Slänger upp lite busbilder från Naples, på mig själv, och brodern min!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0