fuck fuck fuck!

Halloj...
Igår hade jag väldigt lite ont i halsen, så trodde inte det skulle vara nån fara att gå och träna dans i tre timmar, hur fan kunde jag vara så dum!? Nu är jag hostig och har ont i halsen, samt lite slem.... Och om jag inte går på dansen ikväll kommer jag inte alls kunna få vara med på showen. Jag får helt enkelt gå, men inte ta i. Utan bara markera, sen får jag också sova en massa idag. Fan också!
Hur har ni det då?
Annars är det bra här med mig... Jag är lite deprimerad över att skolan börjar på måndag. Men vad ska man göra? Nästa lov är ju sportlovet... Och innan dess ett superduper läskigt fysikprov! Jag fruktar verkligen för det där provet.... Jag har lovat mig en sak nu som jag ska göra i vår och som jag tror kommer underlätta nu när jag ska dansa en massa och så. Jag är oftast en sådan person som gärna skjuter upp allt och inte alltid börjar i tid. De saker som skrämmer mig börjar jag alltid för sent med... Så nu har jag lovat mig själv att ALLTID repetera i alla ämnen och börja minst tre veckor i tid, helst redan när vi får reda på provet...
Nu ska jag gå och fortsätta sova för att hoppas att denna hals förkylning försvinner...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0