Sjuklingen

Hej alla! Hoppas ni mår bättre än vad jag gör! Ligger hemma och är superförkyld, vilket är sjukt tråkigt och sjukt jobbig. Gillas INTE!
Jag har typ inte haft feber på många många år, och då blir det så att jag när jag blir sjukt blir jag verkligen sjuk. Men de jobbiga är ju att i och med att jag aldrig blir riktigt sjuk sjuk så har jag nästan alltid en liten förkylning i mig, istället bara för att vara riktigt sjuk så jag istället kan bli helt frisk... Jaja!
Orkade inte fota mig för alla vet ju hur snygg och fin man känner sig när man är sjuk, så ni får istället en bild på min superfina julstjärna. Ok, på bilden är den inte så fin i och med att ljuset alltid konstar sig på mobilen... Men det är mycket finare i verkligheten! :)
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0