Home sweet home

God fortsättning på er! Har ni haft en härlig jul? Min har varit super mysig och jätte fin. Familjen och jag tog ju oss som sagt till Gotland för att fira julen där med mina kusiner. Jag har dessvärre inte haft tillgång till internet, därav bloggningen. Men vart fall. Mysig var det, och jag har ätit så mycket julmat så jag spricker! fast mest har jag ätit gravad lax, i princip har jag bara ätit lax varje dag. Oj, tänker väl ni, men super gott var det! Med hovmästarsås och kokt potatis... Mums! Julklapparna blev Christina Aguilera parfym (favorit!), självbiografin av Michael Jackson, en självbiografi bok med modellen från Lindex, lite smycken från småkusinerna och lite annat smått och gott. En riktigt lyckad jul! Jag trodde att dessa fyra dagar, med bara en massa vila, skulle göra mig frisk, men nähä, inte det nej. Ännu sitter jag med täppt näsa, men bara det och det är väl bra! Ska dansa senare ikväll men får ta det riktigt lugnt för annars kommer jag nog aldrig att bli frisk... Hörs! :) Bilden får duga! Ser att det snart är dags för en klippning av håret....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0