Crushes

Jag tror att alla någon gång under tonåren får någonting för en ''kändis''. Ni vet den där härliga känslan som kan gå genom kroppen när man tänker på honom/henne. Jag har haft några kall, och jag tyckte det var dags för mig att dela dem med er! Det är lite härligt att ha en känd dreamboy så att säga för hur mycket man än drömmer osv, så vet man att det ändå aldrig kommer bli ''oss två''. Ni förstår hur jag menar! Det har även varit en bra grej med att ha en crush på någon känd. För i och med att man vet att de aldrig kommer bli vi två, så kallnar känslorna, för man vet att det aldrig kommer gå. Men jag är ändå rätt noga med det där. Jag säger aldrig att jag är kär i någon kändis. Jag säger mest att det är en crush eller en dreamboy. För kär enligt mig, är när man känner personen privat. Och en känd lär man ju bara känna genom intervjuer, tv, osv, ni förstår väl vad jag menar? Men det har funnits några små crushes för mig. Den första var faktiskt Daniel Radcliffe. Haha, fråga mig inte hur jag kunde få en crush för honom men det fick jag... Den andra var Jesse McCartney. Kom igen, han är väl lite söt ändå? ;) Och den tredje, dun dun dun dun.... Eric Saade! Haha, vem får inte en crush på honom liksom? Men där var det en vääääldigt svag crush... Typ i två dagar eller nåt... Haha! :) Och nu då? Haha, lite privat faktiskt. Det tänker jag inte dela med mig av men jag kan säga att han verkar vara en riktigt teddybjörn, charmig och supersnygg! haha! :) (Jag har ännu inte listat ut hur man får in bilder under inläggen, därav ingen bild nu, men jag försöker klura ut det!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0