årsresumé 2011

Jag har haft ett väldigt bra men lite jobbigt år. Jag tänkte köra en kort men ''historierik'' resumé av året som gått! :) Första terminen i skolan gick väldigt bra! Det var många up's and down's men det gick bra. Blev nöjd med mina betyg, men litade inte riktigt så mycket på mig själv som jag borde gjort. Sommaren närmade sig och så även mitt första sommarjobb. Sommarjobben fixade en hel del pengar som ligger och gottar sig på ett konto här hos mig. I sommar ska jag förmodligen jobba på samma ställe! :) Jag fick lära känna massa nytt folk, hade kul men fick också chansen att stärka mitt självförtroende. Sommaren led mot sitt slut, också min relation. Min relation med Filip blev två år men sen tog det slut av olika personliga skäl. Detta gjorde att skolan drabbades, men jag stärktes också som person. Relationen fick mig att vara nöjd med det jag har, uppskatta det jag har. Och att jag måste älska mig själv innan jag kan älska någon annan. Att jag är fin, precis som jag är. Det är bra att vara lite udda, lite speciell. Jag tackar så hemskt för mina fina vänner och familj som fanns vid min sida under denna höst. Utan dem vet jag inte om jag hade klarat det. Jo, det hade jag nog, men jag fick sånt stöd och jag kan inte tacka dem nog. Under denna höst höjdes mitt självförtroende nåt enormt. Jag tror på mig själv mycket mer, och jag litar på det jag gör. Vilket jag alltid gjort! Men nu är det skillnad. Folk ser skillnad på mig. :) Vart fall! Haft en super bra höst bortsett från det! Skolan gick bra till slut, och kan knappt vänta för att starta ett nytt härligt år! Jag är inte en sådan som gör nyårslöften eftersom jag inte håller dem, men jag vill ha roligare! haha! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0