Allt och inget

Hej bloggen! Sitter här hemma och njuter fullt ut av mitt jullov. Så himla härligt! Efter en jobbig men otroligt snabbt höst så tycker jag att jag och min klass har gjort oss välförtjänta av ett härligt lov! Jag skrev ju fysik slutprov igår! Som alla andra tvåor också gjorde i hela staden. Och det gick faktiskt helt OK. Ända sedan den dagen vi började efter sommaren så sa vår fysik lärare: ja, då har vi ju slutprovet dagen innan avslutningen i jul då. jaha, tänkte vi. Gaaaah! Den dagen vi har snackat om i hela ettan och varje dag nu under hösten. Den kom igår. Jag och Lisette i klassen, snackade i måndags om hur snabbt allting gått. Nu skriver vi ju fysik slutprovet imorgon! Så sjukt! Men det känns himla härligt att ha det gjort. Sån lättnad. Samhällarna märkte skillnad på oss naturare. De kände att en stor spänning hade släppt. Ja, såklart ! Men nog om det nu! Jullov som sagt. Mitt jullov kommer bestå av en massa sömn eftersom jag måste ta igen alla de timmar jag missat under hösten, en massa underbar dans men också lite plugg faktiskt! Kemi slutprov ganska strax efter lovet och sedan måste en svenska inlämning in... men så är det... Jag tänkte ju nu att i och med att jag har ganska mycket ledig tid här nu kan jag ju se till att blogga en hel del! Bilderna från Florida, Texas och lite annat smått och gott! Det hinner jag dessvärre inte med nu eftersom jag måste stoppa i mig käk innan jag drar mig till Malmö dör att dansa i fyra timmar. Jag kanske slänger upp ett litet inlägg här i bloggen senare! ' Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0