Onsdag 31 augusti

Hej!
Hur har ni det en sådan här dag? Jag har det bra! Jag hade lång sovmorgon idag då jag inte började förrän vid tolv då jag hade fysik, men är ändå riktigt trött. Det blir en tidig kväll idag!
Mammahar stuckit iväg till malmö för att lämna bror på träning och hon sa till mig att sticka och köpa toapapper.. För det är väl ganska najs ändå att ha pappaer när man går på toa? Haha...
Idag ska jag plugga lite också! Har ett test i geografi på fredag och det är dags att jag börjar sätta igång och mata in det. Det är iofs europas länder och jag vet var det flesta ligger men behöver plugga ändå..
Vet ni vad också? Ritkigt disgusting... Jag hade typ 20 flugor i mitt rum igår! Så jäkla stört. Jag lyckades smälla de flesta så det ligger väl lite runt omkring 10 döda flugor i mitt rum nu, men det ör fortfarande tio kvar som surrar runt här inne. Saken är den att jag inte fattar var dem kommer ifrån. Jaja....
Ses!
Slänger in en bild från i våras!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0