Hej!  Nu är familjen och jag på väg till l...

img_1781 (MMS)

Hej!  Nu är familjen och jag på väg till landet för att spendera några dagar där. Snart är vi i Göteborg så vi lär väl vara ute på landet om en timme lite sisådär :)  Hur har ni det då? Hur ska ni spendera eran påsk? Jag ska plugga ganska mycket nu av dem dagar som är kvar på lovet. Har varit med älskling dem senaste dagarna eftersom vi har setts så otroligt lite pga skola och annat. Han sticker dessutom till London nu under helgen så då kunde vi också sticka till landet. Lite lättare att slappan av och plugga där, finns i inte så mycket som distraherar mig och som jag har sagt innan är landet (som dansen) en plats där jag kan slappna av oh inte behöva tänka på någonting utan bara släppa alla tankar om allt.  Ha det bra så hörs vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0