SJUK!

Hallå!!

Jag sitter här hemma och är ganska sjuk. Har varit hemma idag då det inte är så jätte viktiga lektioner i skolan på onsdagar, men imorgon är jag tillbaka igen. Får och ska dock inte vara med på idrotten. Då blir jag bara ännu värre. Men om jag missar idrotten får jag inte gå till dansen! Överhuvudtaget! Jag tänkte ta mig dit för att se hur koreografin blir. Jaja, vad ska man göra...

Här hemma så har jag bara sovit mesta dels av dagen, förutom när jag suttit framför tv:n.

Igår hade jag inte tid för att blogga, jag hade fullt upp med andra saker. Vilket jag kommer ha om några minuter också. Hade först tänk att göra middag till brorsan och mig, efter det städa rummet, tvätta, vika tvätt och till sist läsa någon bok. Och ta en dusch! Imorse gick jag upp vid kvart över sex för att gå ut med lillskiten Kelly, vilket gick bra annars, och hela dagen har jag gått runt i mjukisbyxor och i ett smutsigt linne. Känns lite ofräscht... Håret står åt alla håll och kanter, sen tycker jag att det är dags att raka benen, fixa tånaglarna samt de på fingrarna ;) Och fundera ut en lätt outfit till morgondagen. Varit dålig på att lägga upp outfits den här veckan men de har varit väldigt casual.

Vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0