Sjuk, åter igen...

Hej bloggen! *host*

Hur är det med er?
Jo, hos mig är det bättre. Jag klarade som sagt inte av mer än två lektioner igår tills jag gick hem. Jag kände mig helt körd... Idag har jag sovit jätte mycket och jag mår bättre. Är piggare och hostar inte lika mycket, vilket känns skönt. Då kanske man kan träffa älskling och kompisar i helgen innan plugget börjar igen på måndag.
Jag får se om jag tar mig till dansen på söndag, vi får se då...

Har som sagt bara sovit idag, men jag tog en dusch tidigare idag och tog mig ut på stan för att sticka till Apoteket för att köpa lite saker... Hittade en supersööt klänning från Gina som jag var tvungen att ta mig med hem.

Nu ska vi laga middag här hemma och så hörs vi antar jag!





Jag för tillfället...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0