Morrn!

Morgon på er därute!

Hur mår ni? Jodå, jag mår bra. Ledig idag så dagen ska spenderas med lite plugg och läsning, sen blir det dans senare ikväll.

Jag hade en helt fantastisk dröm. En dröm som jag gärna vill gå i uppfyllelse, men som jag vet är ganska osannolikt att den gör.
Ni vet att jag har Vanessa Hudgens som förebild. Jag tycker hon verkar vara en himla bra person med bra åsikter, söt, snygg, ja, har en personlighet som jag gillar. Sen vet jag ju inte om det är sant egentligen eftersom allt jag sett och hört är från bilder och videor.
Men i min dröm, blev vi friends. Vi var ute på en shoppningrunda, Vanessa, Zac och jag. Jag låter som en barnunge, men även jag måste få ha drömmar!
Jag kan inte beskriva känslan jag fick i drömmen. Helt fantastiskt. Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Men det var min dröm inatt i alla fall!



Dessa två shoppade jag med, och vi var väldigt bra kompisar, inatt....




Kommentarer
Breakingfree.se

En till som gillar Vanessa :) Om du känner för det får du gärna besöka min HSM/Vanessa fansida.

2010-09-30 @ 23:45:35
URL: http://www.breakingfree.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0