Matte :D

För en liten stund sedan satte jag mig ner för att börja plugga lite matte. Som jag sagt innan har jag gett allt en ny chans nu, vilket känns otorligt bra. För detta är nog första gången (om vi inte ska räkna mer MatteIntensiven) som jag faktiskt hänger med i matten. Och jag är så otroligt lättad! Jag är inte så korkad och så dum som jag alltid trott. Men jag sitter och bårkar med bråk eftersom jag inte tycker det är så himla logiskt..

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och ta en rejäl dusch efter all städning och dans igår, självklart duschade jag när jag kom hem igår.
Och senare ska jag ta mig till Candy People eller nåt för att köpa lite smått och gott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0