Laddar inför kvällen !

Hallå!

Var en litet tag sen men nu är jag här!
Hur mår ni? Dessvärre är jag fortfarande riktigt förkyld, men fy fan vad jag är taggad! Ikväll blir det inspark med skidtema. Ska bli kul, men om jag känner för stor press på att dricka (vilket många kommer göra och säkert få in i lokalen på nåt sätt. 2:orna vill ju i princip bara få ettorna aspackade...) så sticker jag hem. Eller så stannar jag kvar med mina polare som inte kommer dricka. Jaja, ska bli kul i vart fall!

Stack hem till älsklingen igårkväll och sov där under natten. Idag har vi bara tagit det lugnt, stack till Spresso House, där jag träffade på gamla klasskamrater. Lite allmän fakta...
Brorsan är här dessutom! Kom ner igår för att fira min och lillebrors födelsedag. Jag fyller om en och en halv vecka, men denna helgen var den enda som passade Axel bäst.
Vi gick ut och åt på min favorit restaurang, Klostargatans Vin & Delikatess, mmm! Löjromstoast till förrätt och en Moule Mariné. Mums!

Nu ska mamma och jag ner i källaren för att se om vi kan hitta ett par gamla skidglasögon. Ses!


Kelly mår jätte bra dessutom! Måste ta och skriva lite om henne nångång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0