Födelsedag

Hej allihopa!

Jaha, då blev man ett år äldre idag då!
Kom till skolan och blev gratulerade från alla, sen sång på det, väldigt imponerande och skoj! Skolan gick bra.
Kom hem, fick träffa underbara älskling, och denna kväll har varit fantastisk! Kunde inte spenderats på ett bättre sätt.

Vad fick jag då?
Egoboost av Isabella Löwengrip
Någon bok av Meg Cabot
Jofama by Kenza skinnjacka (svart)
Guldfynd by Kenza - ''ormring''
Christina Aguilera parym samt puder från Make-Up Store
Ett halsband från storebror
Pengar

Super!
Nu ska jag lägga mig, är ledig imorgon men vill sova mycket inatt. Vill ta igen all sömn jag missat.
Hejdå! Vi hörs imorgon!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0