A year ago <3

Hey!


För ett år sedan, 12 september 2009, var den en lördag.  En lördag som jag aldrig trodde skulle förändra min syn på livet.

Självklart händer det nån gång att man hittar nån snygg kille på internet. Man börjar flörta osv, ni vet vad jag pratar om?
Hittade en kille på BDB, som jag bara inte kunde luta tänka på. Söt, underbar, gav mig hjärtan på mailen, sa snälla kommentarer, och sa godnatt varje kväll. Vi bestämde oss för att träffas.
Dagen kom, lördag den 12 september. Jag visste inte att det var den dagen som skulle få mig att bli förälskad. Jag träffade Filip efter ett ''hej och hå'' om jag nu skulle träffa denna killen. Jag visste ju inte om det var han på bilden eller en gammal gubbe?
Dagen kom, och klockan slog tre. Lite efter tre gick jag ut till Domkyrkan med ett leende på läpparna. Jag letade efter någon speciell. Filip. Stod där med ett leende.

Timmarna gick sanbbt den dagen. Gick hem till varandra för att titta på varandras hem och kolla läget lite. Vi tog en promenad och pratade om allt mellan jord och himmel, osm vi än idag gör.
Men timmarna gick som sagt och det började bli middagstid och dags för Filip att gå hem. Gick till porten och hörde ett
'' Om jag inte var för feg nu skulle jag kyssa sig''.
Jag trodde aldrig att jag skulle få höra något sådant.



Detta är min Filip.

Vi trodde aldrig att det skulle bli som det blev. Vi trodde bara att vi skulle vara vänner. Men där i porten så kysstes vi. Också en kyss jag aldrig lär glömma.

Filip och jag har gått igenom mycket.
I vissa stunder hatar jag honom för att han är så himla jobbig, i den andra vet jag inte vart jag ska ta vägen. Vi har bråkat, vi har tagit oss igenom tuffa perioder, vi har haft mysiga perioder, vi har gjort mycket tillsammans.

Jag trodde aldrig att mina föräldrar skulle ''gilla'' honom, men de är nästan nära att ''adoptera'' honom. De gillar honom väldigt mycket. Och jag skulle aldrig kunna dejta en kille som mina föräldrar inte acceptera.

Filip:
Du är den jag alltid önskat mig och lite mer. Du är så underbar! Du behandlar mig så himla fint. Och du betyder så mycket för mig! Ett år är det idag, och jag älskar dig!





Jag älskar dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0