Jag vet!

Hej alla!

Hur mår ni? Jodå, jag mår bra. Ligger här i sängen och bloggar. Vi fick våra skoldatorer i fredags och det är så himla skönt att ha en ''egen'' dator! Jag håller fortfarande på att hitta nya funktioner och så, har Windows7 och kan det inte riktigt men det går framåt! Och nu kan jag uppdatera mer!
Apropå det... Jag har inte bloggat på ett tag för jag har lagt bloggen åt sidan lite. Har haft många tankar på allt och alla senaste tiden, fokuserat på skolan, livet, familjen, kompisar och min pojkvän. Jag vet inte vilka ni är, ni som läser min blogg, men det är kul att ni följer mig i alla fall även om jag inte bloggar så ofta. Det skulle vara roligt om ni kunde slänga in några kommentarer nån gång!

I helgen har jag tagit det lugnt i alla fall. Varit med familjen, Filip och ja, bara chillat.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0