Hösten tidigare i Lundagård än i Sthlm

Hejsan hoppsan!

Hur mår ni där ute? Jodå, jag mår bra. Saknar min älskling men annars är det bra. Förkylningen är äntligen på väg bort från mig nu, så nu kan jag äntligen börja dansa igen, verkligen köra allt på lektionerna!

Igår kom jag hem från Stockholm då, och jag har haft det riktigt gött. Var uppe och hälsade på min bror, gamla kompisar och lite så. Jag kom dock hem tomhänt, haha! Jag tycker allt är så jäkla dyrt där uppe och dessutom är jag inte särskilt rik heller!
Vet ni vem jag såg då? BlondinBella!!! Jag blev jättechockad och glad, jag ser upp till henne!
Så dålig jag är på att fota också så tog jag dock inte så mycket bilder, dels för att mitt objektiv har gått sönder, måste allt ta och lämna in den på reparation.

Vad gör jag mer då? Jo, jag kom nyss ut ur duschen, så nu känner jag mig fräsch! Vet ni vad jag märkt också? Igår tittade jag i årets skolfoto som kommit hem och vet ni vad jag såg då? JO, mitt hår är inte så jätte rött längre utan det börjar mörkna riktigt ordentligt nu, är mer åt det brun-röda hållet, ja! Jag är lite trött på mitt röda hår, jag får ju inte heller färga det eftersom jag har en sån ''unik'' hårfärg. Mitt hår skiftar beroende på säsongerna och jag är nästan lite röd blond i underhåret i nacken. Om jag färgar det till tex brunt så kommer jag aldrig att få tillbaka just denna hårfärgen igen, eftersom färgningen sliter på håret och dess färg.
Men nu ska jag ta en promenad med vår älskade lilla hund så får vi se om jag lägger upp lite bilder senare idag. Dagen kommer nämligen bestå av bakning! Frukostbröd, sockerkaka med kardemumma och morotskaka, mums!

Vi hörs!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0