Försöka

Hej!

Inte så mycket som händer här hemma.. har lite läxor att göra men försöker njuta av denna dag, eftersom det 'r typ första gången på länge jag inte behöver spendera tiden framför skolböckerna. Jag ska bara läsa igen det lite... Har franska uppsats skrivning imorgon men det går säkert bra. Jag gillar franska och därför känner jag mig ganska lugn. På engelskan ska vi skriva en uppsats om ett minne och jag har såklart valt när jag och min familj reste till Kauai, Hawaii! Kolla in kategorin ''Mina resor'' för att se mer!

Jag ska verkligen försöka blogga lite mer men det är mycket som snurrar i mitt huvud nu och jag försöker göra det bästa av saken..
Hörs!


Slänger också in en bild på min förebild!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0