I Know....

Hey Guys!

Jag vet att jag inte har updaterat på två veckor, men jag har haft fullt upp, har varit otroligt stressad, har inte velat blogga och glömde bort bloggen helt enkelt. Men denna vecka har jag sista provet och revyn på skolan, så jag tror jag ska försöka blogga lite.
Om vad som hänt de senaste veckorna, vad som händer med oss i familjen och med Kelly som vill tugga på allt, och jag som händer mellan mig och mina kompisar.
Allt med andra ord!

Men nu ska jag lägga mig. Har varit oehört onyttig de senaste veckorna så jag har bestämt mig för att springa i Stadsparken imorgon, plugga lite och sen ta  mig till Nova... Men först på listan är träning!

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0