Godmorgon allihopa!

Tjena tjena!

Jag vaknade av en otrolig skällande hund så jag kanske inte riktigt är på så himla topp humör idag, dessutom tycker jag det är skit tråkigt här ute på landet så vill bara hem till min underbara pojkvän och mina underbara kompisar.

Jag själv ska i alla fall försöka få lite plugg gjort nu i helgen så jag slipper allt nu på en gång hemma i Skåne. Jag har lite mycket nu för jag måste fixa hela dansen till revyn, och det är lite brått nu eftersom den tjejen som skulle hjälpa oss fick lite problem så då får man ta och tänka om. Läraren som skulle hjälpa oss är danslärare på heltid och jag vet att hon har fullt upp så har mycket stor respekt för att hon är fullbokad, hon skulle ändå hjälpa oss att få in en annan lärare, som är så himla snällt utav henne! Men vi fixar det!

Tack för detta!
See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0