What the fuck?!

Halloj!

Vad görs? Hur mår ni? Jodå, jag mår super! För vet ni varför? Inte bara för att jag och familjen ska äta middag ute idag, eller för att älsklingen och jag har varit i helgen, utan för vad då?
Det är faan imorgon vi får hem Kelly! Jag har fortfarande inte förstått det... Att varje dag här nu komma hem till en glad liten varelse... Det är helt sjukt!

Igår var jag i vart fall med Olivia från andra klassen och stack till Malmö för att titta på balklänning. Jag hittade ingenting! Haha, och jag har redan gett upp...:P Ändå kollade vi bara i Tringeln.. Vi får ta och åka till Köpenhamn nån gång!

Nu ska jag gå till min pojkvänn som är lite väl lustig just nu men ha det grymt, så syns vi imorgon med en jäkla massa bilder och filmer på Kelly!
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0