Plugg, plugg, plugg och åter plugg!

Tjabba!

Här sitter jag och är riktigt stolt över mig själv. Fick ett mycket bra resultat på kemilabben jag lämnade in i helgen, och det visade sig att jag verkligen kan. Att jag verkligen kan göra bra ifrån mig, och att jag ska vara nöjd med mina prestationer!

Hur mår ni annars då? Mår ni bra? Jag mår som sagt bra, och ännu bättre mår jag eftersom det bara är 13 dagar kvar tills vi får Kelly, att det var första jag kunde gå i skolan med bara en långärmad tröja under en skjorta utan att frysa, och att det faktiskt är vår om bara någon vecka! Att äntligen få sätta på sig mormors gamla ullekavaj, och sätta på mig mina Ray Ban Wayfareres. Så himla skönt!

Nu ska jag dock gå och fortsätta plugga till proven som kommer nu. Stressen inne i mig ökar, men jag vet att jag klarar av det. Det vet jag! Tänker verkligen satsa på skolan nu när jag vet att jag kan göra bra ifrån mig.

Vi kanske hörs senare, annars blir det ju imorgon. Ska på dansen ikväll och kommer hem så sent att det är för sent för att blogga. Men ha det bra!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0