NEEJ!!

Halloj!

Vid halv nio kom man hem från dansen, helt sluuut! Lite sorligt för de kanske ska lägga ner den avancerade gruppen, den som jag tycker är skit kul, pga att de är för få anmälda.. Men jaja!

Kom hem till en glad fyrbent varelse och åt middag. Själv. Resten av familjen var tvungen att sticka ut med gumman eftersom hon precis ätit. Sen när hon kom tillbaka satte jag mig ner och lekte med henne i ett bra tag! Haha, hon blir helt galen när man blåser på henne. Då blir det fart i Kelly kan jag säga! Hihi =) 

Nu ska jag snart ta en dusch innan jag går och myser med stumpan innan jag lägger mig.
Fan vad kul detta ska bli!

Kram!










Jag var bara tvungen att ta en bild på henne hon äter hemma hos oss första gången. <3





Här sover både Axel (brorsan från Stockholm) och lilla Kelly. Lilla Kelly.


Kommentarer
Agnes

sååååå aaaaaviiiiiissss.... å nämen gu så söt man kan vara då <3

2010-03-29 @ 18:50:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0