Mys

Hej alla där!

Hur mår ni idag i skitvädret som är här hos mig? Haha, jodå. Jag mår super! Dock lite huvudvärk men hoppas det löser sig. Vad hittade ni på igår då? Jo, jag sov som sagt hos min älskling vilket var otroligt mysigt. Bara en massa mys blev det. Efter en vecka med i princip bara plugg, var det skönt att hälsa på älskling. Och att inte behöva t'nka på plugg i en enda sekund.
Pappa och jag var precis vid NovaLund och köpte saker till lilla krabaten Kelly som kommer nu om åtta dagar. Så himla förväntansfull! Hehe=)
Klockan sex kommer älskling hit igen efter ha skejtat några timmar med en polare. Middag ska vi faktiskt äta ute, sushi blir det ikväll. Men innan han kommer ska jag hinna äta lunch, plugga lite smått och se Grey's Anatomy som jag missade i veckan.

Vi kanske hörs senare, annars får ni ha en riktigt trevlig lördag!
Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0