Konstigt nog bara 5 dagar kvar. Snart fyra. men hur?!

Halloj!

Mår ni bra? Jag själv kom precis hem från matten där jag mest bara slappade de två hela timmarna...

Jag insåg det att just nu gör jag sista läxan innan lovet, och att det bara är 5 dagar kvar innan vi får hem lilla Kelly!!! Det har gått så snabbt! Hade ingen aning om att det skulle gå såå snabbt, men jaja. Hoppas resten av veckan går bra i alla fall.
Älskling och jag var precis innan jag stack till dansen. Och vet ni vad vi gjorde? Chocolate chip cookie! Så gott=) men onyttigt.... Well well!

Nu ska jag plugga klart och sen blir det en tidigt kväll för mig.
Ledsen för dåligt uppdaterande och inte så stora inlägg men hoppas det är OK! Blir mer under påsken, kan jag garantera er! Med både en massa påskbilder, bilder på Kelly och filmer.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0