Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott! Och ni flesta är väl lediga idag va? Hos oss är det i alla fall studiedag, så vi är lediga idag. Men tyvärr måste dagens spenderas med en jäkla mssa plugg, fix här hemma, och sen dra iväg till dansen vi sju tiden ikväll. Angående dansen, fy fan vad kul det var att dansa till Michael Jackson igår! Fy faen! Jag dansar till både Smooth Criminal och Thriller. Thriller är ganska lätt, för det är ganska lätta steg från muskvideon. I båda danserna dansar vi precis som i musikvideorna nämligen. Men Smooth Criminal, shit där går det snabbt! Vi dansar precis som i videon och det går snabbt, och det är svårt! Men bäst går det om jag inte tänker när jag dansar koreografin, vilket jag oftast brukar göra då. Tänka. Men om man tänker när det går så där snabbt stannar man bara upp och frågar ''vilket ben?! vilken arm, vilket håll?!''
Egentligen är det bara att köra på och dansa till man klarar av det.

Men nu ska jag gå och ta en dusch, tvätta håret, ta och städa mitt rum, vika ihop tvätten i matrummet, damsuga både mitt och mina föräldrars rum, och sen tvätta gästtoaletten. Kul va? Haha, näääääääää! Men det måste göras! Samma med plugget.....

Men vi hörs ju sedan!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0