22 dagar kvar!!

Halloj!

Det  var ett tag sedan jag hörde av mig har jag märkt. Men jag har inte riktigt hunnit att blogga i veckan för att jag har haft andra saker för mig. Men jag har haft det bra! Både franska provet och matte provet i veckan gick jätte bra!
Vi skulle haft jätte mycket läxor i veckan men alla våra lärare sköt på det till denna vecka. Såklart! Så nästa vecka blir nog ett helvete om man också ska hinna plugga till alla jobbiga prov som kommer som smått här nu.

Idag så blir det en dag på stan och sen kommer älskling hit för en trevlig middag med min familj. Fondue blir det till middag, en utav mina favoriter!
Måste ut på stan för att köpa underkläder, handkräm och titta på både jeans och skinnjacka. Mina underkläder är så välanvända så det börjar gå söndr lite här och var.... Och nu när vintern kom så har mina händer och hela jag blivit jätte torr! Så jag ska snart gå och duscha sen blir jag insmord i en massa Natusan Baby Olja. Hhhmmm, kommer jag lyckas med det? =)
Mamman min har bett mig att också göra iordning gästtoaletten. Ha, kanske inte det roligaste men det måste ju göras!

Imorgon blir det lite plugg och den Michael Jackson dans i Malmö vid sextiden. Och på måndag är jag ledig som kommer bli en pluggdag.

Och visste ni det att det nu faktiskt bara är 22 dagar kvar tills vi får tillökning i familjen! Jo, den 28 mars hämtar vi den fyrbenta lilla varelsen i Kävlinge. Så himla kul det ska bli!




Vet inte hur många gånger jag lyssnat på denna låten, men fy fan vad den är bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0