19 dagar kvar

Tjabba!

Hur mår ni? Mår ni bra? Jag mår super! Almost... Nej, men bättre än väntat! Det ''stora'' läxförhöret idag på SO:n gick oförväntat bra, och jag fick tillbaka både matte- och franska provet. Och båda gick väldigt bra! Ett halvt fel på matten, och franskan ganska mycket mer då men jag är nöjd. Jag måste vara nöjd!

Nu ska jag sätta mig och plugga lite och sen blir det ju som vanligt matte ikväll vid halv sju. Ska försöka ta med mig något ätbart dit så man inte välter ihjäl. Och visste ni det? Att jag (och säkert många andra) pluggar mycket bättre när det små äter på något? Testa det ;) !


Men vi hörs senare förmodligen!


Jag får någon vecka sedan:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0