Tjabba!

Trevlig nationaldag! (Måste jag börja med att säga)

Hur mår ni då? JO, hos mig är det bra! Sommarlov om en vecka och inte ett endaste litet skit plugg kvar att göra!
Känns dock lite tråkigt att lämna alla kompisar som jag har fått bäst konakt med nu sista tiden... Ändå är jag jävligt trött på min klass, men jag vet att jag på fredag kommer fälla några tårar.
Vet ni varför? Jo, för då har dt gått fyra år sedan jag flyttade hit. Mina livs första år på högskolan. Åk 6-9.
Vad detta har förändrat mitt liv! Jag kan berätta lite mer i veckan..

Idag ska jag vart fall springa, ta en liten runda i Stadsparken, ta en storstädning i mitt rum, städa garderoben samt träffa en kompis. Det är första gången på länge nu då jag faktiskt har en söndag utan plugg så ska ta det riktigt lugnt!
Igår åkte jag med älskling till Malmö och tog en liten shoppingrunda. Fick med mig en söt blommig klänning från H&M, samt ett par shorts och ett linne. Och självklart lite små saker! Kan visa dem lite senare...

Balen var ju i torsdag också! Det var kul, dj:n var dock liiite dålig, så vi stack vidare till en efterfest. Jag kom väl halva vägen innan jag kände en stor press på mig att jag var tvungen att dricka så jag stack hem, men jag frös som faan också! Jag har ännu inte druckit någonting i mitt liv, och jag vill nog vänta lite med det också. Jag vill gärna minnas vad jag gjorde kvällen innan (sen vet jag att man kan dricka mindre och mer), men jag tycker heller inte att det finns nån anleding till att dricka...

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och sega, men vi ses!


Bjuder på en trött liten Kelly också!


Kommentarer
Lotta Currys matte

Hej Amanda

Vilken otroligt söt hund ni har skaffat.

Jag är säker på att Curry skulle älska henne. Han brukar gilla stora mörka hundtjejer.

Ha en skön sommar och välkommen till Styrsö.

Kram

Lotta

2010-06-10 @ 11:37:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0