I know...

Grattis Victoria och Daniel!

Jag bara måste säga det, och jag ska vara ärlig. Självklart kom några tårar! Speciellt när det sa ''ja'' till varan, men man kunde bara inte undgå att inte gråta när Daniel höll talet till Victoria under middagen igår.

Hej nu då! Hur mår ni? Jodå, mig är det super! Lyckades sova ut riktigt nu så jag mår bra. Och inte bara det, om en vecka mönstar jag på för att segla på Atlantica i två veckor! Det ska bli så himla kul! Vi ska segla från Göteborg den 27/6 och den 11/7 går bussen från Holland. Ja, ända till Holland ska vi segla!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett långt tag, men jag har verkligen inte haft lusten till det.
Nu sitter jag i alla fall på landet och har tråkigt. Lite senare ska vi ta oss hem, och jag önskade att jag kunde se min älskling... Saken är bara den att han är i Stockholm och kommer hem på torsdag, men på torsdag sticker jag och familjen till landet, och sen är jag borta i två veckor. Samtidigt som jag sticker ut och seglar, sticker min pojkvän iväg och reser, så vi kommer inte ses på en månad, beräknat... Känns oerhört hemskt just nu, men jag kan nog klara av det.

Vi ses för nu ska jag äta frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0