Ett år sedan min största förebild försvann från världen..

Idag var det ett år sedan Michael Jackson försvann. För alltid.
Han kommer vara en mycket stor förebild ända tills jag försvinner från världen.

Många människor och speciellt jag har lyssnat på honom sedan barnsben, och därför ''betydde'' han mycket för mig. Hans musik gör mig glad, det går inte att beskriva på vilket sätt.
Han var en kung. King of Pop.

R.I.P Michael Jackson. 29 augusti 1958 - 25 juni 2009.

Mina favoriter är ''Beat It'', ''They Don't Care About Us'', ''Thriller'', ''Billie Jean'', ''Tabloid Junkie'' samt ''Smooth Criminal'' är en stor favorit hos mig. Och med Jackson Five är det nog ''Blame It On the Boogie'', ''Baby, I Want You Back'' och ''Can You Feel It'' Har ni några favoriter?





















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0