We're heading to Austin!!

Onsdag 28 oktober

Idag såg vi fram emot att ta oss till Austin. Texas studentstad. Vägen dit tog väl 3-4 timmar, men dit gick. Vi åt på något typiskt hamburgerställe mitt ute på motorvägen.
När vi kom till Austin checkade vi in på hotellet, och det var varmt ute! Lite tråkigt väder (regnigt och grått), men det var fortfarande varmt!
Sedan ville pappa visa oss något hus som var en kopia av Vita Huset i Washington. Parken brevid var helt fantastisk! Haha, men jag skulle nog inte kunna säga att huset var så värst likt det Vita.
Efter det var klockan nog tre och det var dags att ta sig mot hotellet för att byta om till middagen.
Innan middagen shoppade vi loss vid ett shoppingcenter mitt uppe på kullen! Där köpte jag mina favoritstövlar. Fan vad snygga dem är!
Barbeque blev det i alla fall. Uppe på en kulle i Austin. Gud vad fint det var! Låg precis bredvid en flod och maten var helt fantastisk! Trots att revbensspjäll inte riktigt är min grej....
Det blev snabbt sent och vi var tvugna att röra oss mot hotelelt för att hoppa i säng.'



''Our ribs are too big to fail your hunger''




Jag har mycket fler bilder än bara de här från denna dagen, men om jag skulle lagt upp alla skulle det nog tagit upp till en timme en och en halv. Pga att vår dator är så seg!!! Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0