Nu fungerar det:D

Wohoo! Nu fungerar andra datorn igen och jag har suttit och ''lekt'' med webcameran en liten stund nu. Men jag tycker inte om att LimeWire inte fungerar:(!



Hhhmmm, en lite mer seriöst Amanda

Det är ljuset som krånglar i Carls rum....

Jag satt och tittade på mina gamla skolböcker från lågstadiet förut istället för att plugga. Haha, ja det är jag! Och trots att jag hade en ganska svår tid fanns det tider som verkligen var fina. Jag tittade på alla mina fotografier på mig mina lärare hade tagit, och vad jösses jag har förändrats! I utseendet och allt ju!

Nu ska jag gå och läsa igenom franskan och sedan köra ett träningspass.
Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0