Michael Jackson - Heal the World

Hallo!!

Det var ett tag sen! Jag hoppas att ni haft en bra helg. Jag har haft det! Just nu, ja, är jag grymt trött. Har sovit knappt 16 timmar på tre nätter. Har hållit på med dansen men fy fan vad kul det var! En sån jäkla bra show! En sån kärlek vi alla hade. Åååh, jag kommer aldrig kommer glömma det där.
Michael Jackson Tribute var ju bara bäst! Och fy fan David, du är fan grymt bäst! En äkta Michael Jackson.
Åh, jag grät i avslutnings nummret när de dansade till Man In the Mirror och när vi alla var ute och Bella höll ett tal till Michael Jackson under låten Heal the World. Fy vad fint det var! Tårarna kunde inte sluta rinna.
Michael Jackson. Åh! Jag har lyssnat på honom sen jag var fem och jag lyssnar fortfarande på honom. He's the one! Han kommer alltid att finnas runtomkting oss. Jag kunde inte sluta gråta igår när de dansade till alla Michael Jackson låtar så jag var hela tiden tvungen till att förbättra sminket. Jösses, jag sitter och lyssnar på honom nu och tårarna, Fy fan att han skulle dö!


Jag har stått på scen enda scen jag gick i ettan till femman. Dansat för hela min skola själv! Har spelat teater i 6-7 år kanske. Tyvärr hände det en sak i femman som gjorde att jag fick scenskräck. Sedan dess har jag inte kunnat stå på scen. Inte ens framför min egna klass och hålla en redovisning!
Men äntligen gick jag ut igen. Jag var så himla nervös första showen i lördags men efter bara några steg där. Gud vad jag mådde bra! Jag hör hemma på scenen. Den är mitt hem. Jag mår så himla bra när jag står där och jag blir så himla glad. Jag kan verkligen vara mig själv och bryta ut all m in energi. Och njuta!
Nu har jag anmält mig till Michael Jackson och PCD i vår. Vad kul det ska bli!


Nu ska jag i alla fall försöka att få lite gjort här innan jag lägger mig och vilar i en timme. Är helt slut!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0