I know, I haven't been updating

Helloj!

Hoppas ni är på bra humör där ute, är ni det? Njaa, jag själv är väl lite halvt sisådär. Men ska tänka positivt. Snön vräker ner i snöstorm här i Skåne och det gillas inte. Jag är ingen snö människa. Jag kan gilla det när vi åker skidor och under julafton men nej inte annars. För några år sedan älskade jag snö, men nu har det bara blivit mindre och mindre. Tror det har att göra med att jag ständigt fryser under vintern. Hata snö, hata snöstorm, hata vintern, vilka är med i klubben? ;) haha, nej nu var jag lite för seriös...=)

Helgen har i vart fall varit bra. I fredags lyckades jag hoppas 130 cm i höjdhoppen på idrotten:D och jag hoppade inte ens 125 cm då! Jag ska fan i mig hoppa 135 cm på torsdag:)! I fredags eftermiddag kom Olivia från parallellklassen och ville hitta på nåt. Självklart funkade det, jag hade ju ändå inget att göra! På lunchen där så stack jag till ICA och köpte vatten, och jag smakade på lite kycklingvingar där som man kan få smaka ibland ni vet? Vi kom på den sjuka idén att äta fyra sådana var och räksallad till mellanmål. Haha, vi är ju lite galna ibland.
Vi satt där och snackade i några timmar och sen var jag tvungen att ta mig hem. Och senare på kvällen fick jag en oerhört växtvärk! Har ni haft det? Det är inte kul och fyfan vad det gör ont! Mina tårar kunde inte hålla sig borta för så ont det gjorde!
Igår var jag med älskling hela dagen. Vad härligt det var! Ååååh, nästa fredag/lördag syns vi igen. Har lite prov och sånt i veckan men ska försöka pressa in en timme eller två med honom eftersom jag kan ju inte plugga hela tiden och detta är typ första veckan då han inte har nåt prov. Vi hade vart fall det mysigt. Sen stack vi hem och åt biff till middag och sen såg vi på True Lies med Arnold Schwarzenegger.  Haha, Filip kunde inte sitta still när vi såg på den. Han skrattade så!
Idag blir det dock plugg och lite träning. Handling på grossan och sen Lejonflocken kl 21 på Animal Planet!

See you later!


Dave Salmoni är läskigt galen! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0