Godmorgon *gäsp*

Morsning korsning!

Har ni sovit gott? Var det en hel dels festande igår? Haha, jag satt här hemma framför datorn och gick sen till tv:n senare mot kvällen för att vara med familjen. Otur nog lyckades jag somna framför mitt favoritprogram, Djurpolisen i Houston. Fan! Jaja, det går fler avsnitt:)

Idag ska jag ut på stan för att hämta ett paket på stan, köpa underkläder (eftersom allt är för smått och gått sönder!), och handla massor med strumpor. Sen blir det pojkvännen när han nu vaknar....
Och ikväll förmodligen Avatar om det finns några biljetter kvar.

Jag drömde något konstigt inatt förresten. Jag har svaga minnen för att jag drömde om när jag nu ska börja på Michael Jackson dansen i Malmö. Och att jag i drömmen skulle skriva ett NP (nationella prov) i skolan. Usch för nationella prov! Det är det enda jag seriöst oroar mig för nu. Speciellt matten.... Men vet ni vad?
Jag har faktiskt anmält mig tilll något som kallas ''Matte Streck Intensiven'', dä rman kan komma och få hjälp med matten för de som har svårt med det. Jag kan ju matte (jag är ju egentligen skitsmart!), men grejen är det att jag inte riktigt gett mig tiden till att lära mig matte. Så, jag ska sticka dit nu på tisdag och jag tror faktiskt det kommer bli skit kul!

Men vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0