COME ON!!!!!

Halloj igen!

Här sitter jag och messar med en massa människor och lyssnar på Leona Lewis, medans jag lite halvt tittar på Taking the Stage.

Hoppas ni har en bra fredagkväll där ute. Vi åt otroligt gott här hemma i alla fall( haha, annat ämne men WTF). Wok blev det:)

Jag tittar runt lite på andra bloggar och det mesta jag läser handlar om katastrofen på Haiti och viktminskning.
Katastrofen på Haiti är ju självklart otroligt hemskt och sorgligt. Men jag blir verkligen glad när jag ser människor skänka pengar till att hjälpa de där, och när andra som redan är där hjälper alla så mycket som möjligt med bara kärlek. Jag önskar jag kunde hjälpa till men jag lyckas tyvärr inte övertala mina föräldrar att skänka lite. Men vi skänker till andra saker såklart!
Men jag blir så ledsen när jag läser om tjejer i min ålder som bantar. Inte äter någonting på en hel dag! Det är ju sjukt! Allt jag kan säga är att det inte är utsidan som räknas. Det är insidan! Och ni ska vara er själva, precis som ni är. Ni är fina precis som ni är! Försök inte vara någon annan än den ni är. Då lyckas ni inte. Man uppskattar er för den person ni är!!!

Jag ska i vart fall försöka varva ner lite för kvällen, sätta mig framför tv:n och bara slappa.
Ha en bra fredagskväll!
XOXO
/Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0