Yes, dans imorgon!

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott! Själv vaknade jag väldigt tidigt idag, men beror väl på att jag har sovit väldigt mycket nu i veckan så jag är helt utvilad.

Sitter och lyssnar på Michael Jacksons ''Man In the Mirror''. Fan alltså vilket bra nummer de gjorde den till på dansuppvisningen! Jag borde snart gå och äta frukost, ta en dusch idag igen, måla naglar & fila, och sen blir det plugg innan jag träffar älsklingen.
Och visste ni vad? Min dans börjar imorgon och det ska bli så jäkla kul! Och på söndag nästa vecka dansar jag Michael Jackson! Ska bli skönt att komma igång med dansen igen.

Jag får se om jag hinner lägga upp alla bilder idag (det är en helt del) för jag vill försöka prioritera annat idag, så jag slipper göra så mycket i veckan.


Visst är de för söta?

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0