Now that's important to me!

Tjaboo!

Här sitter jag i datorsalen och ska snart röra mig hemåt. Satt kvar för att göra franskan.

Vet ni vad? Jag har fyra viktiga dagar framför mig. På fredag då är det fem månader med Filip och mig! Hihi=) Och sen på söndag Alla Hjärtans Dag, och på måndag fyller Filip år! Har ni några förslåg till min pojkvän vad jag kan köpa? 17 år fyller han, och jag känner min älskling för bra så det är svårt att hitta någon bra present.
Och sen om 11 dagar. Vad händer då? Jag ska träffa våran lilla hund!!!!!! Så jag längtar!

Nu ska jag hem och plugga till nationella imorgon. Äta lite och bara ta det lugnt, ni vet?
 Sen gäller det bara att hoppas att det går bra imorgon, och på torsdag!

XOXO
Amanda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0