Matte intensiven om några timmar

Helloj!

Har ni det bra där ute i skit kalla Sverige? Jag kunde i vart fall ha det bättre. Det där nationella provet idag gjorde dagen sur. Det gick dåligt men jag är ändå nöjd över min insats. Jag svarade på alla frågor och de frågor jag inte kunde, gissade jag helt enkelt på. Så jag är ändå nöjd.
Nu ska jag snart sätta mig och plugga innan middag och matten ikväll. Ska försöka göra ganska mycket idag så jag slipper jobba igen det i helgen, då jag helst vill spendera den med älskling, kompisar och familj. Förra tisdagen blev det väl mest prat för mig... Ganska ovanligt eftersom jag helst sitter tyst på stolen och tittar rakt fram.

Men vi hörs!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0